Konkurs na stanowisko: Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń
Jawor, dnia 19 sierpnia 2024 roku.
DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE
UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa stanowiska pracy: Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń.
Liczba miejsc pracy: 1 etat
Nr ewidencyjny konkursu: OA/EŚ.1112.02.2024
Miejsce zatrudnienia: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7
Miejsce wykonywania pracy: Dział Ewidencji i Świadczeń mieszczący się w budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5- letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów z zakresu:
-
-
Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych;
-
Kodeks postępowania administracyjnego;
-
Ustawy o pracownikach samorządowych;
-
Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
-
Znajomość zagadnień z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych;
-
Znajomość zagadnień z Kodeksu Pracy.
-
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe: administracja, administracja publiczna, prawo i administracja,
-
biegła obsługa komputera (MS Office, Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych,
-
znajomość obsługi programu Syriusz STD, Płatnik,
-
umiejętności interpersonalne: zarządzania zespołem pracowników, planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, współpracy z instytucjami, analizy dokumentów, logicznego
i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, -
predyspozycje osobowościowe: wysoką kulturę osobistą, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samorozwój, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
-
gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
w zakresie zarządzania zespołem pracowników:
-
koordynowanie i nadzorowanie pracy komórki organizacyjnej,
-
bieżąca współpraca z kierownictwem Urzędu i innymi działami,
-
przekazywanie do wiadomości otrzymanych poleceń, decyzji i aktów prawnych,
-
dokonywanie ocen okresowych pracowników,
-
ustalenie zakresów czynności podległych pracowników,
-
dbałość o rozwój zawodowy pracowników,
-
w zakresie pracy działu ewidencji i świadczeń:
-
praca w programie m.in. Syriusz STD, Płatnik , Raporty ZUS,
-
podpisywanie korespondencji, zawiadomień, zaświadczeń i decyzji administracyjnych podległej komórki organizacyjnej w ramach udzielonych pełnomocnictw,
-
rozpatrywanie, analiza dokumentów i stanu faktycznego pod kontem uchylenia decyzji własnej lub przekazania jej do organu II instancji,
-
stałe aktualizowanie informacji na temat obowiązujących przepisów dotyczących spraw podległej komórki.
4. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys zawodowy /CV/,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
-
kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
-
klauzula informacyjna dla kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze (załącznik nr 2),
-
oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych (załącznik nr 3),
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
5. Warunki pracy na danym stanowisku:
-
planowany termin zatrudnienia: październik 2024 roku,
-
forma zatrudnienia: umowa o pracę,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
warunki pracy: praca biurowa, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca wymagająca samodzielności oraz umiejętności zarządzania zasobem ludzkim, czasem oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem,
-
konieczność poruszania się po terenie Powiatowego Urzędu Pracy, Działu Ewidencji i Świadczeń usytuowane są na III piętrze budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10, (w budynku znajduje się winda) oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy ul. Strzegomska 7, który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy i najazdów).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia był wyższy niż 6%.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem
i adresem zwrotnym nadawcy oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze” należy złożyć:
-
osobiście w sekretariacie Urzędu, ul. Strzegomska 7 ( I piętro pok.15 )
-
lub przesłać listem poleconym na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
59 – 400 Jawor, ul. Strzegomska 7
w terminie do: 30.08.2024 r., do godz. 15.00.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnego kandydata oraz możliwość w każdym czasie przerwania lub odwołania nabór na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyn.
W przypadku ofert przesłanych pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które wpłyną w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów zostaną odrzucone.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie i miejscu zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Jaworze będą dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane na podany adres w terminie 30 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.pup-jawor.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w PUP w Jaworze,
ul. Strzegomska 7.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze
Jarosław Simon
Załączniki:
Zał 1 - Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (60,50KB)
Zał 2 - Klauzula Informacyjna dla kandydata.doc (50,00KB)
Zał 3 - Oświadczenie o stanie zdrowia.docx (24,40KB)