Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Konkurs na stanowisko: Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń

Data ogłoszenia:
19-08-2024
Termin składania dok.:
30-08-2024
Jednostka.:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Jawor, dnia 19 sierpnia 2024 roku.

 

 

 

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE

UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa stanowiska pracy: Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń.

Liczba miejsc pracy: 1 etat

Nr ewidencyjny konkursu: OA/EŚ.1112.02.2024

Miejsce zatrudnienia: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7

Miejsce wykonywania pracy: Dział Ewidencji i Świadczeń mieszczący się w budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10.

  1. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,

    2. wykształcenie wyższe,

    3. co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5- letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,

    4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    5. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,

    6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    7. nieposzlakowana opinia,

    8. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów z zakresu:

  • Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych;

  • Kodeks postępowania administracyjnego;

  • Ustawy o pracownikach samorządowych;

  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;

  • Znajomość zagadnień z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych;

  • Znajomość zagadnień z Kodeksu Pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe: administracja, administracja publiczna, prawo i administracja,

  2. biegła obsługa komputera (MS Office, Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych,

  3. znajomość obsługi programu Syriusz STD, Płatnik,

  4. umiejętności interpersonalne: zarządzania zespołem pracowników, planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, współpracy z instytucjami, analizy dokumentów, logicznego
    i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,

  5. predyspozycje osobowościowe: wysoką kulturę osobistą, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samorozwój, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,

  6. gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. w zakresie zarządzania zespołem pracowników:

  • koordynowanie i nadzorowanie pracy komórki organizacyjnej,

  • bieżąca współpraca z kierownictwem Urzędu i innymi działami,

  • przekazywanie do wiadomości otrzymanych poleceń, decyzji i aktów prawnych,

  • dokonywanie ocen okresowych pracowników,

  • ustalenie zakresów czynności podległych pracowników,

  • dbałość o rozwój zawodowy pracowników,

  1. w zakresie pracy działu ewidencji i świadczeń:

  • praca w programie m.in. Syriusz STD, Płatnik , Raporty ZUS,

  • podpisywanie korespondencji, zawiadomień, zaświadczeń i decyzji administracyjnych podległej komórki organizacyjnej w ramach udzielonych pełnomocnictw,

  • rozpatrywanie, analiza dokumentów i stanu faktycznego pod kontem uchylenia decyzji własnej lub przekazania jej do organu II instancji,

  • stałe aktualizowanie informacji na temat obowiązujących przepisów dotyczących spraw podległej komórki.

 

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys zawodowy /CV/,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,

  5. kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,

  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),

  7. klauzula informacyjna dla kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze (załącznik nr 2),

  8. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych (załącznik nr 3),

  9. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  10. oświadczenie kandydata o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  11. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

5. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. planowany termin zatrudnienia: październik 2024 roku,

  2. forma zatrudnienia: umowa o pracę,

  3. wymiar czasu pracy: pełny etat,

  4. warunki pracy: praca biurowa, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca wymagająca samodzielności oraz umiejętności zarządzania zasobem ludzkim, czasem oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem,

  5. konieczność poruszania się po terenie Powiatowego Urzędu Pracy, Działu Ewidencji i Świadczeń usytuowane są na III piętrze budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10, (w budynku znajduje się winda) oraz budynku Powiatowego Urzędu Pracy ul. Strzegomska 7, który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy i najazdów).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia był wyższy niż 6%.

 

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem
i adresem zwrotnym nadawcy oraz dopiskiem
„Konkurs na stanowisko urzędnicze Kierownika Działu Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze” należy złożyć:

  • osobiście w sekretariacie Urzędu, ul. Strzegomska 7 ( I piętro pok.15 )

  • lub przesłać listem poleconym na adres:

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

59 – 400 Jawor, ul. Strzegomska 7

w terminie do: 30.08.2024 r., do godz. 15.00.

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnego kandydata oraz możliwość w każdym czasie przerwania lub odwołania nabór na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyn.

 

W przypadku ofert przesłanych pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferty, które wpłyną w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów zostaną odrzucone.

 

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie i miejscu zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Jaworze będą dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane na podany adres w terminie 30 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.pup-jawor.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w PUP w Jaworze,
ul. Strzegomska 7.

 

 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze

Jarosław Simon

 

Załączniki:

DOCZał 1 - Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (60,50KB)
DOCZał 2 - Klauzula Informacyjna dla kandydata.doc (50,00KB)
DOCXZał 3 - Oświadczenie o stanie zdrowia.docx (24,40KB)