Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. rejestracji

Data ogłoszenia:
18-11-2024
Termin składania dok.:
29-11-2024
Jednostka.:
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

 

DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W JAWORZE

UL. STRZEGOMSKA 7, 59-400 JAWOR

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa stanowiska pracy:  Specjalista ds. rejestracji

Liczba miejsc pracy:  1 etat

Nr ewidencyjny konkursu:  OA/EŚ 1112.03.2024

Miejsce zatrudnienia:  Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7, 59-400 Jawor

Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, Dział Ewidencji i Świadczeń mieszczący się w budynku Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10

 

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Wykonywanie zadań wynikających z zajmowanego stanowiska zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  2. Pełna znajomość przepisów prawa właściwych dla realizacji zadań stanowiska pracy.
  3. Wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz zachowanie bezstronności i wysokiej kultury w czasie obsługi klientów urzędu.
  4. Przestrzeganie ustalonych zasad porządku i dyscypliny pracy.
  5. Stałe podnoszenie kwalifikacji w drodze samokształcenia.
  6. Dbałość o powierzone mienie i zapewnienie ochrony tajemnicy państwowej i służbowej.
  7. Wykonywanie powierzonych zadań bez zbędnej zwłoki, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb i gwarantujący równy dostęp i równe traktowanie, które wyklucza jakąkolwiek dyskryminację.
  8. Rejestracja osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
  9. Wprowadzenie danych z dokumentów przedłożonych w trakcie rejestracji przez osobę ubiegająca się o zarejestrowanie do systemu „Syriusz”.
  10. Ustalenie uprawnień do świadczeń.
  11. Udzielanie informacji i  wyjaśnień z zakresu praw i obowiązków osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
  12. Sporządzanie decyzji administracyjnych.
  13. Pozyskiwanie, weryfikacja i przetwarzanie informacji z:
  • Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
  • Aplikacji Centralnej
  • Systemu Rejestrów Państwowych
  • Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej
  1. Wydawanie zaświadczeń.
  2. Realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
  3. Udzielanie pisemnej odpowiedzi na otrzymane wnioski o udostępnienie danych.
  4. Zgłaszanie osób bezrobotnych oraz członków ich rodzin do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
  5. Współdziałanie z pracownikami z innych komórek organizacyjnych Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze.

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. wykształcenie – wyższe,
  2. staż pracy /lub staż o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 34 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 475 z późn. zm.)/ co najmniej 12 miesięcy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
  3. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
  8. znajomość i obsługa programu Płatnik,  
  9. znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań na danym stanowisku pracy (ustaw i przepisów wykonawczych) tj.:
  • Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 475 z późn. zm.),
  • Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
  • Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667),
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1189).

   Wymagania dodatkowe (pożądane):

  1. posiadane umiejętności: współpracy w zespole, skutecznej komunikacji, samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej,
  2. odporność na stres,
  3. zdolność logicznego myślenia,
  4. punktualność,
  5. sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  6. komunikatywność,
  7. gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie,
  8. zdolność do prawidłowego formułowania wypowiedzi i redagowania pism,
  9. umiejętność analizowania zebranych danych,
  10. znajomość i obsługa programu SYRIUSZ.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy /CV/,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
  5. kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
  7. klauzula informacyjna dla kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze (załącznik nr 2),
  8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata o nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopię dokumentu poświadczającego posiadane obywatelstwo; dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego,
  11. dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego w przypadku kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego: certyfikat znajomości języka polskiego poświadczonym zdanym egzaminem z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty, świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości. 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. planowany termin zatrudnienia: grudzień 2024 roku,
  2. forma zatrudnienia: umowa o pracę,
  3. wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy,
  4. warunki pracy: praca biurowa, większość czynności wykonywania jest w pozycji siedzącej,  wymaga obsługi komputera i urządzeń biurowych, kontakt bezpośredni i telefoniczny z interesantami, oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,
  5. konieczność poruszania się po terenie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze, pomieszczenia Działu Ewidencji i Świadczeń usytuowane są na III piętrze Przychodni Rejonowej w Jaworze ul. Piłsudskiego 10 (w budynku znajduje się winda).

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy  w Jaworze w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia był wyższy niż 6%.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • osobiście  w sekretariacie Urzędu, ul. Strzegomska 7  ( I piętro pok.15 )
  • lub przesłać listem poleconym na adres:

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

59 – 400 Jawor, ul. Strzegomska 7

w terminie do: 29.11.2024 r., do godz. 15.00

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnego kandydata oraz możliwość w każdym czasie przerwania lub odwołania nabór na wolne stanowisko urzędnicze bez podania przyczyn.

W przypadku ofert przesłanych pocztą, za datę złożenia przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty, które wpłyną w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów zostaną odrzucone.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O terminie i miejscu zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie.

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze będą dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane na podany adres w terminie 30 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

                                                           Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworze

Jarosław Simon

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1135) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.pup-jawor.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworze, ul. Strzegomska 7, 59-400 Jawor.

 

DOCZał 1 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (50,00KB)
DOCZał 2 - Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze.doc (60,50KB)